Vakantie in Maleisie

29 augustus 2014 - Malakka, Maleisië

Na een aantal jaren geen verre reizen meer te hebben gemaakt, begon het bij ons enige tijd geleden toch weer te kriebelen..... Na wat denkwerk, voors en tegens toch besloten om met Maud en Thijs het wat verder weg te zoeken, namelijk Maleisië.

Gisterenavond vanaf Amsterdam rechtstreeks naar Kuala Lumpur gevlogen. Maud en Thijs vonden het schitterend om een eigen stoel te hebben met TV. Het slapen tijdens de vlucht ging niet slecht. Enig lastig puntje was dat Thijs ergens boven India aangaf dat hij wel weer naar het huis wilde. Na een kort gesprekje, hebben we hem overtuigd om toch te blijven.

Om 15 uur locale tijd arriveerde we in Kuala Lumpur. Met de shuttle trein (na Schiphol en het vliegtuig was dit wederom een feest voor Maud en Thijs) naar de bagageruimte. De tassen kwamen snel maar de draagzaak duurde lang, heel lang, te lang. Conclusie: die is niet mee gekomen. Dus na een half uur wachten en een half uur papierwerk, reden we met onze transfer naar Melaka. Was een rit van 2 uur dus onderweg  hebben we alle vier nog wat geslapen. Rond half zeven gearriveerd, spullen op de kamer gezet en lekker makkelijk in het restaurant van het hotel gegeten. Daarna terug naar de kamer en ons bedje  ingedoken.

1. Reislogger:
    29 augustus 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!