Toch een jetlag

31 augustus 2014 - Melaka, Maleisië

Zo, wat een nacht. Pas vanaf 3 a 4 uur ben ik in slaap gevallen en Marja zelfs nog later. Toch een jetlag. Kids sliepen onrustig maar hebben gelukkig wel doorgeslapen (behalve dat Maud een keer moest plassen en dat ze beide wilde drinken, wat niet vreemd is gezien de temperaturen overdag). Gevolg dat wij om 10 uur wakker schrokken en Maud en Thijs nog lagen te snurken.

Wat gegeten en gedronken en daarna de stad in gewandeld. Pffff wat een warmte zeg.  Of dat je continue vlak langs een draaiende auto of bus staat. Op ons gemak via een replica van een VOC schip naar het centrum gelopen. Daar 2 riksja's geregeld waarvan 1 uiteraard volledig in Hello Kitty's stijl en voor veel te veel geld (50MR) een rondje gemaakt. Daarna uitgestapt bij een speeltuintje om vervolgens wat te lunchen. Na een prima lunch nog even terug geweest bij het speeltuintje en daarna terug gelopen naar het hotel voor een middagsnurk.

Na het slapen heerlijk gezwommen in het zwembad van het hotel. Het zwembad heeft uitzicht op een bouwplaats met daarop een stuk of graafmachines. Dus Thijs vond dit helemaal machtig.

's Avonds de stad in gewandeld en een stuk door Jonker Walk Night Markt gewandeld. Een gezellige drukke straat waar je souvenirs en eten bij stalletjes kan kopen. Daarna gegeten en vervolgens een avondwandeling gemaakt langs het water, bootjes gekeken en een optreden van een straatartiest met een poppenezel die mee danste op het ritme van de muziek. Maud vond het wel spannend maar uiteindelijk durfde ze toch geld in het mandje te doen.

Toen terug naar het hotel (het was inmiddels 21 uur) en het bed ingedoken want morgen komt de huurauto en gaan we naar Cameron Highlands.

1. Vera:
    1 september 2014
    Hoi lieverds,
    Ruud,Op de 1e plaats natuurlijk wil ik je feliciteren met je verjaardag.pak vanmiddag een borrel en toost op je.hoe gaat het met reizen, is het bijzonder wat je ziet en vinden de kids het ook leuk?Ze hebben het vast erg warm en jullie zeker ook.hier schijnt ook weer de zon en het ziet er goed uit. Ik wens jullie nog een geweldige reis. Dikke kus ma en omaxxxxxx